Är jag löjlig?

För att jag känner ett obehagligt tryck över bröstet och gör lite ont, rätt så precis där hjärtat är?
Jag vet om att det är stress och att det förmodligen inte är farligt.
MEN
När jag berättar det för min mor skrattar hon lite lätt och tycker att jag är löjlig.
Säger att dagens ungdom är så tramsiga.
Är det konstigt?

Nästan varje dag hör man och läser om personer som dött i olika sjukdomar, klart att man blir orolig när man känner att någonting är fel.
Klart man blir rädd om man upptäcker en bula på ett ställe där det inte borde finnas någon bula! cancercancercancer är det ord man hör nästan dagligen idag. Och det är läskigt! Och jag Vet att jag verkligen inte är den enda som tycker det.

Exempel: KusinSofie mådde bra, vi var ute och festade och roade oss men nästa dag hade hon ont i magen. Resultatet blev att hon hamnade på sjukhus och låg där 4-5 dagar(minns inte riktigt) med blödning i magen och mådde pissdåligt.
Vad är det som säger att inte Jag eller min bror eller någon av mina vänner, vi är alla unga och relativt krya, hamnar på sjukhus och håller på att dö av nån konstig sjukdom?

Jag menar inte att bara för att jag säger att jag känner det här obehagliga trycket att min mor ska slänga in mig i bilen och köra mig till första bästa sjukhus.
Bara tyck inte att jag är löjlig, för man vet aldrig!


Har varit på promenad med Jenny idag och sen åt vi lunch på kinarestaurangen :-) mysigt!

Och Axel har fått sålt sin lägenhet, utgångspris 695 000 och han får 800 000. Första visningen var igår!
Så det är banne mig inte illa.
Du kan se den här.

Nu ska jag återgå till min bok.
Mårtensson kommer om någon timme så ska jag hjälpa henne med en sida på internet :-)

Over and Out
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0