Alanya 2008! :-O

Väldigt spontant!

Började prata med Ämmi på torsdagen och drygt 2 timmar efter att vi började prata hade vi bokat en resa till Turkiet - Alanya:-D

Herrejesus säger jag!
Och nästa år ska vi åka nånstans med Knutut :-O
Och! jag får äntligen använt min fräsiga klänning från forever 21

Så man kan säga att jag är rätt så taggad ! nog det här min kropp och sinne behövde.
Och! Jag har första tjing på en lägenhet, den som bor där nu måste bara finna en ny :-D hoppashoppashoppas!
Lite flyt får man se till att ha :-)
Och Ämmi är kär i mig, det sa hon!

Dagens låt/video får bli en av Depeche Mode

I just can't get enough!

5 Dagar kvar! Alanya, here we come!


/ Sarah



Kommentarer
Postat av: Emmi

Ebba är stolt över dig att du klarar av att ta över efetr henne. På keyborden:P :D

2008-09-26 @ 23:22:53
URL: http://emmipetersson.blogg.se/
Postat av: Björn

Ta med lite sol hem :O



Och glöm inte förresten, att om turken krymper så är han den rätte för dig :D

2008-09-27 @ 00:07:58
URL: http://ch4os.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0