Ah, ljuva kvällsluft!

Härlig kvällspromenad med kisen idag :-)

Bra helg med lagom mycket pinsamheter och lagom tjafs. Just like it should be
eller?


Oj vad vi är schnnygga!!!


Ämmi is doing the Ämmi dance och Kåtkatten ville också vara med


Kärlekelse och grabbstunder.


Jessica och Jessica :-D tyvärr inte så bra bild men det är den enda jag fick av Ämmi! :-(

Jag har inte lust att skriva något, bara så att ni vet! hoppas bilderna säger mer än tusen ord

Själva Dagens bild får bli denna:

Nysolad och pretty damn ugly :-D men den bjuder jag på! sommaren är över och nu väntas den ljuva hösten

När jag tänker på den ständiga resan genom livet
När det alltid känns som höst
Då vänder sej vinden sakta mot norr och blommorna dör
Det faller regn i mina drömmar
Jag måste resa igen och leta efter tröst
Jag måste leta igen efter ömhetens röst
Jag måste resa igen till nästa höst
Den ständiga resan till nästa höst
När jag vandrar på den steniga vägen genom livet
När det känns som jag bar på en sorg
Då gömmer sej solen sakta i moln och ordet är adjö
Snart faller snö i mina drömmar
Jag måste resa igen och leta efter tröst
Jag måste leta igen efter ömhetens röst
Jag måste resa igen till nästa höst
Den ständiga resan till nästa höst
Den ständiga resan till nästa höst


Ha en god söndagskväll people!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0