2 timmar kvar!

och sen slutar jag för dagen :-D
Har haft några mentalt påfrestande dagar nu och vill bara hem och sova!

Iaf, om ca 1½ månad så är jag lite hemlös, åtminstone som läget ser ut nu.
Great!
Men det löser sig alltid
det gör det.

Igår var Knutut här i 6 timmar (!!!) och underhöll mig + köpte Latte och Marabou apelsin krokant. Vi var så trötta att vi bara stod och skrattade åt ingenting.
Och idag kom Ämmi med en bagel med kyckling, brie och pestokräm, faktiskt väldigt god fastän jag inte har varit så mycket för pesto innan. Sen har vi mest pratat lite och bara varit :-D
Jag tycker om mina kompisar starkt för att dom underhåller mig, det är godis.
Jag hade säkerligen avlidit annars.

Ja, har inte så mycket att berätta egentligen, mest en liten update.

Så tack och hej

/ Sarah

Quote of the day
Eat a live toad the first thing in the morning and nothing worse will happen to you the rest of the day.

Smart!

Kommentarer
Postat av: knutuurr

för du är min bästis och jag tycker om dig!<3

2008-09-11 @ 17:47:39
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Björn

Då blir det groda på mackan imorgon! :O

2008-09-11 @ 23:51:40
URL: http://ch4os.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0