Wtf?

"nu ska du flytta"
"nej förresten, du kan inte flytta än"
"du får flytta då"
"det går inte, du får vänta ett tag till"
etc etc etc etc etc etc!
Jag kommer att bli mentalt sjuk om det ska fortsätta såhär.
Klyddigt värre.

Andra jobbdagen har varit och det var lika trevligt denna gången också :-)  Och om jag har ungefär samma lön som Jenny så kan man inte klaga!

Okej, jag är jättetrött och inte på humör, men orkar inte gnälla, jobbigt att gnälla :-O Får lägga upp Tyskland bilderna istället :-D



Jag innan avresa och morfar,mormor och Mikilen + båtutsikt



Ubåten från andra världskriget i Pennemünde. Mycket obehagligt och intressant! men roligt att kana igenom "dörrarna" :-D och läskiga dockor :-O särskilt "kocken"
V-1 raket som skickades från Pennemünde med målet London.

Opelplan :-D just for you Rolf!

Vi drinkade oss - gungade - och borstade tänderna! god natt. (haha, jag ser pittögd ut :-D:-D)

Utsikt från balkong - jag och Mikil delade säng oO!!! hotellet och utcheckning :-D

wtf Womb Raider? :-D haha weee porrfilm!


Kaffemys i hamnen, Sassnitz. Mikil, morfar och mormor är gulliga - jag är lite mer ful, men jag är bra ändå!

Åt en underbart god sjötunga! (till vänster) och dom andra åt en finfin spätta! mumsigt värre - absolut.

Gamla och söta med lite domedagskänsla på andra bilden.
Vi töntar är syskon - likhet?

En dyster bild och Mikael jagar fiskmåsar. Sen sover vi på båten och jag är lagom snygg när jag väl kommit hem igen :-D

Ja, det var nästan alla bilder! Enjoy or something.

Nu ska jag fortsätta tvätta och plåga katten

Adieu
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Uh, här har du en till förvirrad typ.



Läckra bilder, gillar särskilt tandborstfotot hihi

2008-10-28 @ 00:51:53
URL: http://www.givemeink.typepad.com
Postat av: Jessica

Jag förstår att det blir jobbigt, iaf så finns jag här alltid.



men about friday, har vi eller ska vi kanske boka biljetter?:O

2008-10-28 @ 17:29:39
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0