Just det!

Ska lägga in en dagens bild :-D



tadaa!

Det finns faktiskt en orsak till att jag trycker upp min sjal i huvudet :-D
vill du veta varför?
Jo!
för en 4 dagar in på semestern fick jag en jäkla förkylning som alltid blev som värst när man skulle sova. SÅKLART!
och eftersom jag inte kunde andas genom näsan blev det genom munnen hela tiden varav jag lyckades dregla ner mina mungipor (väldigt roligt ord!) OCH då började dom såklart torka ut, rejält!
Fick två väldigt torra och röda fläckar så det var lite vampyraktigt över mig.
Tyckte liksom att jag skulle låta er slippa se det :-D för vackert var det inte!

Nice explanation, isn't it?

Hejdå Igen!

Kommentarer
Postat av: Björn

Vad oskyldig du kan se ut då :D

2008-10-14 @ 04:33:00
URL: http://ch4os.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0