God Söndagskväll!

Hej allihop!

Igår var det lite fotboll, Portugal - Sverige hemma hos Linda i Tomelilla :-) Inte så spännande match men vi tjejer hade trevligt ändå!
Efteråt blev det BarABar och ja, det var kanske inte det bästa under den kvällen.
Mådde fortfarande krassligt och där var sjukt varmt inne, svettades så fort man kom innanför dörren.
Nej, partyhumör var det INTE igår.
Och! jag råkade kasta en isbit i pannan på Lottas Andreas :/ Förlåtförlåt. Skäms fortfarande! Men tror nog att han accepterade min ursäkt.

Fick iaf en god nattamat - Köttbullar med mos och lingonsylt :-D mumsigt värre!

Idag vaknade jag relativt sent, tog en dusch och sen påbörjade flyttningen igen.
Är så trött på det nu! och vi har kommit typ halvägs och sen ska alla jävla väggar målas också. segtsegtsegt.
Men man får ställa upp för sin mor.

Har även fått pratat med min turkjävel Ahmet på msn idag :-D lite spännande.

Ja, har inte lust att skriva mer för tillfället.

Ha en fortsatt bra söndag gott folk!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0