Alanya bilder


stranden

frozen strawberry daiquiri i ölglas :-O

lagom blek och osnygg :-D

stranden igen - paradise

Ämmi är alltid snyggast

Första solningen

Såhär såg vårt bord ut efter EN dag och du skulle bara sett rummet! :-D

Selcuks goda frozens :-D


Poolen och Tomas leker med lilla flickans badboll :-D

Ämmi är blek och njuter

Yo

No comment!

Där i mängden finns den heta dansaren :-D gammal turkisk dans! och min partner under danstävlingen syns där i vitt linne.

Och efter att snyggdansaren målat mig i ansiktet!

Magdansös med ormar, hon var duktig och jag fick också hålla i en av dom :-D mysig!

Danstävling :-D jag i lila där bak !

Katrine, vår söta norska jente

Alanya by night, så gott det gick!

Vår idiot till receptionist - söta Idris. <3

Ämmi och Sarah :-D Kolla så ljushårig jag börjar bli!

Vi älskade taxiknappen! tryckte man 15ggr kom det 15 taxibilar :-D

Restaurang Marina nere i hamnen. Helt underbart! Hade jag inte varit hetero hade jag blivit kär i Emmi där och då med tanke på stämningen, utsikten, den goda maten och drickan!

Naked Ladies i våra frozens varje gång Emmi var kompis med Selcuk, annars fick vi kaktusar - det var inget bra tecken!

Idris ritade blomma på mig :-D

Och Ämmi lärde sig en ny pose!

Lille stör Imham/Imam lekte med elden.

Såhär såg det ut sista kvällen. Blev lite berusat för min del. Tillbringade några timmar på restaurangen EV ihop med våra nya Helsingborgkompisar Tomas och Olle :-D

Vi lekte paparazzi :-D Ahmet är den som står utanför baren- MIN servitör *sitter och dreglar*. Och den andre är Sötebartender Selcuk !

Ja! det var en del av dom bilderna, dom som var vettiga nog att visas iaf :-)
Tar en evig tid att lägga in bilder så!


Men jaha, nu ska vi ändå inte flytta till onsdag så jag vet inte riktigt vad. Nu kommer jag iaf få bo i en rätt så ödestom lägenhet ett tag. tjohej!
Massa klydd :-O

Lyssnar på just nu:
David Bowie och Queen - Under Pressure
Fin!

Ska ner och plåga min mor ett tag nu, det hade varit trevligt

<3 to you all!
Peace out -

/ Sarah Maria Budil


Kommentarer
Postat av: Emmi

åh jag fick tårar i ögonen när jag tittade på bilderna! :( ååh! nästa år!

2008-10-12 @ 22:43:15
URL: http://emmipetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0