Åh herregyyd

Jag och LillMike har kommit fram till att nu är vi praktiskt taget styvsyskon!
Eftersom mamma och Axel ska bo ihop nu och det är som att vara gift, i princip så ja, nu är vi styvsyskon!
Alltså... har jag TVÅ brödrar till! en Sebastian och TVÅ Mikael.
+ att jag har min adopterade lillfinne Tiieschta som också heter Mikael!
TRE FUCKING MIKAELS.
Tack och lov för smeknamn.

Ska iaf färga lillMikes hår när tid kommer :-D nån skarp rödlila är bra. Men kommer det att synas så bra på det mörka håret?
Det lär vi märka.

Håller på att röja nu! Helt otroligt vad man har skräp och roliga saker.

Hösten är här, löven på träden utanför har fått den där otroliga rödorangea färgen, extremt vackert.
mega mys.

Och jag saknar fortfarande Alanya ! *suck*

Nej, back to work, städastäda. (läs MSN och musik)

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: lillmike

För jag ska få röttlila hår =D

2008-10-20 @ 17:26:25
URL: http://monkiball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0