Utmanad

Jag har blivit utmanad av kusin Sofie och detta är mina svar!

Vilken mat äter du ofta?
Oftast någon pastarätt eller korv stroganoff :-D

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Jag hjälper alltid till så mycket jag kan, både i kök och med avdukningen

Var sitter du helst när du bloggar? Vid datorn, helst laptopen i sängen.

Köper du ofta Triss? Inte ofta, men det händer. Dock inte storvinster - 75 som mest

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Mycket svår att svara på, alla ställen har haft sin charm och sina underbara händelser. Senast var det Alanya - Turkiet med Emmi och det var suveränt! USA runt med mamma och brodern var inte heller helt fel ;-) Och alla Mallorca har varit härliga. Och dessa är bara några av dom alla!

TV-kanal tittar du mest på? Tittar inte så mycket på tv längre men blir oftast kanal 5, tv3 eller 6an och alltid MTV innan jobbet.

Vilket är ditt favoritvin? Inget särskilt. Vitt ska det vara! och inte för sött.

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag utmanar Knutut, Jessica M, Björn och LillMike

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sorry , glömde skriva att jag hade svarat :P Men de var en rolig grej =)

2008-11-23 @ 11:02:17
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0