Going back to the 80's!part 2


Sarahjag innan allt - Ämmi söt som ett litet troll - Jag nästan klar - Lotta och jag


One more time - pose! -  Jessica W, förfestvärdinna :-D - Andreas och Knutut


Lottafarlig - Sarah och halv Ämmi - en Helena !  - Rickardkusin och kompisen Andreas


Ämmvi! - Knutut och Lotta och Ännu en gång Knutut och Lotta :-O Sen tre undersköna damer!


en och en halv - Jessica flashar sig :-O Lotta är mysko och Jenny blir våfflad :-D


Pengarbehövs - Transvestite in pink(!!!ROSA??) Lotta arg :-( Two gorgeous ladies, aight


mat folk


Dom spelade musik :-O! Ämmvi och Sarah :-D Mums med mat och vin!


Lotta fyllo ?  Gott hår  och gott folk :-D


Tvillingsystar Jenny och Jessica - Jenny och Jannike - Fierce tjejer - " I love rock n roll"


Hon är sexig - Halloj ? Och här tog det slut! Snygg färgkombination jag körde med?

Sen lite bilder som Knutut tog!





sådär! finns en massa till men jag orkar bara inte!!!


Det var allt från denna transvestiten för idag!
Enjoy :-D

/ SarahMARIABudil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0