Prinsessor på is!

Nu har Ämmi bokat biljetter till Disney on Ice - prinsessor på is (or something like that) som vi ska gå och se den 23 januari.
Helmysigt!

Sitter vid brasan och har det varmt i mitt lite taskiga fysiska tillstånd.
Fick köpt en ny Ben and Jerrys glass för den andra smakade skumt efter natten i kylen :-S så denna gången fick det bli smaken Half baked som ska ätas vid ett passande tillfälle!

På lördag är det som sagt 80-tals festen! förhoppningsvis mår man suveränt då och kommer ligga på topp i min snygga outfit ;-) en enkel svart lite sofistikerad klänning som min mor köpte 1980 (totally 80tal or what?) gröna och lila benvärmare, lila hårband och tuperat hår med smink som har en touch av 80talets stil.
G R E A T.

och jag saknar Turkiet så JÄTTEMYCKET!
vill åka tillbaka och leva livet så som vi gjorde där då.

Tittar lite på mtv EMA, rätt så trevligt men ska dock nog snart bege mig mot sängen.

Tack och hej gott folk

/  Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååhh, jag ska oxå meed :P kul ska det bli! =D

2008-11-07 @ 12:06:25
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0