omg memories!

Det var en hemsk fest!
fastän jag inte orkade bry mig för tillfället för att jag var lagom lyckligt berusad, men dagen efter kom ångesten.
Vad är det jag talar om ?
JO!!! festen då David klippte av en "liten" bit av mitt hår. Han toppade bara det *hosthost*

Hur snyggt är inte det liksom??
snacka om att jag fick klippa det kort och knasigt efter det. Men det är ju sånt man kommer att tänka tillbaka till när man är 116 och ligger på sin dödsbädd. Mormor blev iaf arg !

Sen så ska jag bara ta och informera om att mina ben är jätteludna, till er som då är intresserade av att få veta det.
Liksom.
Och att jag sitter vid min stationära dator och det har jag inte gjort på längelänge OCH tangentbordet här är så sjukt skönt att skriva på, muy bättre än min laptops iaf!

Nu ska jag fortsätta rota igenom datorn för gamla bilder och saker jag kan slänga.
Ha en bra kväll

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

åååhhh jaa, vi vill veta att du har ludna ben;)

2008-11-08 @ 01:11:49
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: monk i boll

memoriiia

2008-11-08 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0