Klassiker!


UB40 med Red, red wine.

Red, red wine
Go to my head
Make me forget that i
Still need her so

Red, red wine
Its up to you
All I can do, Ive done
But memories wont go
No, memories wont go

Id have sworn
That with time
Thoughts of you
Would leave my head
I was wrong
And I find
Just one thing
Makes me forget

Red, red wine
Stay close to me
Dont let me be alone
Its tearing apart
My blue, blue heart



Och jag fick den låten Pump it up på huvudet
sådär bara
Don't you know pump it up you got to pump it up o.s.v
Den är väl inte direkt bra ens?

Och några 3 doors down låtar bara spelas i mitt huvud :-D får väl ta några youtube runder nu!

och mitt tangentbord är stört. Vissa knappar är helt sega och typ funkar inte och så måste jag trycka ner dom jättehårt oO
V+C+G+Y+5 är udda
Yesbox

okej, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fiski

GWAAAH !!! gissa vilken låt jag kommer ha på huvudet när det är dags att sova?! xD

2008-11-21 @ 23:05:44
URL: http://humanerror.blogg.se/
Postat av: Fiski

svar: soft att det finns någon som fattar att filmen inte är den bästa som någonsin gjort och är helt fantastisk.. för det är den verkligen inte. :P

2008-11-22 @ 11:04:45
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0