Herregud?

Åh herregud Åh herregud Åh herregud!!!
ÅH MY FUCKING HERREGOD!



Igår var där en kille som hette något i förnamn och Yamba Yamba i efternamn.
Jag blev lycklig av det.
Inte för att det har något med det ovanför strecket att göra men det kvittar, jag blev ändå glad av Yamba Yamba
Och Fröken Vinternatt - Vinternatt var ett ovanligt och fint efternamn tycker jag.
Budil låter inte så konstigt längre.
Jag blev glad.

Jag är fortfarande jätteglad och DET har med det första jag skrev att göra.
Jag kan inte berätta vad ännu, det är lite secret.
Men det är skoj
jag lovar, garanterat.

Imorgon blir det Malmö med några arbetskamrater i min egen ålder.
Mysmys
ChinaBox
Härligt!!

och nu vill jag inte skriva mer för min hjärna skuttar åt alla håll
Varför?

För att jag är glad

Hejdå Gott Folk
Peace out
May the force be with you
Over and Out

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag ska oxå till Malmö imorron :P

2008-11-20 @ 19:27:06
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0