Going back to the 80's!

Igår var det 80-talsfest i folkets park i lilla Skurup.
Kul att klä ut sig lite!
Hade en mysig liten förfest hemma hos Jessica W och ett gäng andra trevliga typer :-)
Mina dolls - Lotta, Knutut och Ämmi var också där <3
Det var god mat och härlig musik!
ja, 80talet var en bra tid för musiken, helt suveränt vad glad man blev :-D
Ska lägga upp några bilder från kvällen! Lotta tuperade och sminkade mig och faktiskt så såg jag lite transvestitig ut - men roligt var det ! :-D

okej.. går tydligen inte att lägga upp bilder för tillfället så jag får hoppa det nu sålänge!
i vilket fall som helst var det en bra kväll med lagom dricka och lagom mycket av tid att spendera där.
Jag och Lotta drack en kanna vatten, ca 1,5 - 2 liter vatten, med sugrör på ca 30 sekunder!

Sen idag så efter att Lotta åkt hem från mig blev det lite segande och sen åkte jag och Knutut till Ystad för att slänga in min kamera till elgiganten eftersom den slutade funka igår (!!)  men innan dess gick vi till Max och krängde mozarella sticks och chili cheese :-D eftersom vi inte hade ätit var vi döhungriga och slängde i oss maten!
Gick till elgiganten och sen stötte på Mikilen och David :-D där, begav oss mot Prince Charles för att äta något gott (schnitzel för min del!) och sen hem igen.
Och nu  sitter jag här i min fåtölj och tittar på Grey's och bara myser :-D

yess... bilderna kommer upp sen när det funkar lite bättre :-)

hajsålänge
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0