Ett lördagsskämt

Mona Sahlin var ute och red och då stötte hon på Göran Persson.
Göran sa: Så du är ute och rider en hingst du Mona.
Mona: Nej det är en märr.
Göran: Det måste vara en hingst, jag har aldrig sett en större kuk på en häst.
Mona: Vad konstigt! Jag mötte Carl Bildt för en stund sen och han sa att han aldrig sett en större fitta på en häst!

Hahaha :-D

Tycker att den är klockren!

Sen har vi denna.
Är lite rasistisk så hoppas att ingen tar illa upp!

Man nr1 säger: Vad har hänt med din bil? Har du varit med om en olycka?
Man nr2 säger: Jag körde på en muslim.
Man nr1 säger: En muslim?! Men du har ju grenar och jord överallt på bilen!.
Man nr2 säger: Ja, den jäveln försökte för fan springa in i skogen!!!.

Haha :-D jag Lol:ar totalt nu!

Ska iväg till Lund idag, ska färga Mikes hår, spännande

Så pack my bag and go away

Hejdå



Kommentarer
Postat av: Robin

Du kommenterade i Jessicas blogg att det var fel att någon kommenterade hennes skoltrötthet, men du tycker att det är rätt att skämta om att döda muslimer?

2009-02-01 @ 16:46:07
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0