Sorgset farväl

Sista dagen på restaurangen idag då
Det gick lite bättre sen när det kom mer folk, mer att göra liksom :-)

Slutade klockan 20 och då begav jag mig ut till uteseveringen och fann bordet där killarna satt
Kristoffer, Tom, Hampus, Mattias, Daniel (med flickvän Emelie) och senare kom Patrik också.
En trevlig pratstund med lite öldrickande
Hampus var redan askalas, han fick för sig att vi hatade honom (Jag, Daniel och Mattias) och pratade om det hela tiden, lite synd faktiskt för annars så är han megatrevlig, go och glad men när han var så pass berusad var han nästan bara jobbig.
Blev ett litet rörande avsked med kramar och snälla ord.
Usch vad jag kommer att sakna det gänget! Får hälsa på dom ibland iaf :-)
Tom kallade mig t.o.m älskling! :-P

Jag är nu extremt trött och mitt knä värker.
Borde bli sängen snart
Fira mig och Mikilen hemma hos Pappa imorn med släkt
Gutt!

Godnatt alla små kycklingar <3

/ S
arah

FÖRRESTEN!
Jag fick näsblod idag :-D första gången på minst 5 år! det var faktiskt jätteskoj :-P tiihihi
adieu

Kommentarer
Postat av: knutur

nämen, näsblod :O vad jobbigt :P emmi saknar oss :O

2008-05-17 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0