Lät bra!

Läs hela artikeln här om det onödiga körsbäret i fruktcoctailen

Det finns större och mindre mysterier i matvärlden.
Ett av de mindre är körsbäret i fruktcocktail.
Vad tusan gör det äckliga bäret där, egentligen?
Det är helt konstigt att man i burkarna med konserverad fruktcocktail
stoppar i ett enstaka, illrött och med diverse kemikalier fullproppat körsbär
som ingen - ingen! - tycker smakar gott.


Avslutas väldigt bra med

 -Ja, kära nån. Man får ju vara glad att ingen kom på att pigga upp ärtsoppa med ett rött, läbbigt bär.'

Det är såna artiklar som kan göra min dag lite gladare.


För övrigt ligger INTE humöret på topp
orsaken?
Min pappa!
Att han inte förstår varför jag är irriterad på honom
Att han kan vara så jävla dum ibland ! åååh
Sen kommentaren : Inget illa menat... men har du mens? Eftersom du är så himla sur av dig

AAH FFS!
Där är det igen!!!
"har du mens för du verkar så sur?"
ÄR DET TOTALT OMÖLJIGT FÖR PERSONER AV DET MANLIGA KÖNET ATT FÖRSTÅ ATT KVINNOR FÅR LOV ATT VARA PÅ DÅLIGT HUMÖR AV ANDRA ORSAKER ÄN MENS!

Jag blir så in i helsikes irriterad på sånt och fortfarande att han inte förstår varför
VARFÖR SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT?!?!?

giiiif suy f
måste ta ut lite av aggressionerna här eftersom jag måste ringa den nöten snart och då kanske det inte är det bästa att vara som en tickande bomb!

VITTU!

Mikilen 20 imorgon, hurra <3

/
Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

man kan vara sur för annat, det manliga släktet är totalt IQ-befriat.

2008-05-15 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0