Kalaspuffar!

tjohej!
längesen jag skrev eller? lite grann iaf
Klar med alla uppgifterna i skolan! bara inlämning av böcker, kläder och städning av skåp
lite trevligt tycker jag
Förkyld är jag också, det tackar vi Lotta för som kunde vara såååå snäll och smitta mig
men det gör inget :-)

Idag?
åka in till ystad för att handla in presenter till lärare och sen ikväll blir det kanske fest i Svaneholmsskogen med klasspeople :-P och så är det BAL där ikväll, så det kan säkert bli intressant.

Måndag - lugnt
Tisdag - Köpenhamn och sedan efterfest
Onsdag - auktion
Torsdag - vet inte ? malmö kanske
Fredag - Malmö då istället ? :-P grillning på stranden är lite inplanerat

mmhmm lite om nästa vecka

har inte tid att sitta här, mina kalaspuffar blir genomblöta!

adieu

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knnnuuuuttttuuuuuttt

wow, vad mycket du har att göra :O vi får ses snart, längesen ju =(
.. min blogg är cp, kommer inte på den :O :P kanske dags för mig att sluta blogga :P

2008-05-23 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0