I Lund

Jadå, sitter och väntar på mamma så att vi kan åka till "musikalen"
:-D
hon och Axel är och kollar på ännu ett hus och jag orkade inte följa med!
Och när jag väl nu är här för en gångs skull så är inte lillMike här, taskigt läge:-P vi som skulle träffas nån dag! ^^

Färdig med städning av skåp idag så nu är jag officiellt fri från skolan, booyah!
inte illa det :-)

Ångest ångest ångest, alla har ångest! tankarna är alla riktade åt -- vad ska jag göra sen?
Ingen vet och alla är lika oroliga men det hör väl till, I guess

Imorgon, grillning hemma hos mig runt lunchtid med klassfolk :-) och innan dess ska jag få kolla mina njurar! ojojoj vad skoj :-P men jopp...
vet inte riktigt

får hitta på något

Adieu
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: the lillMike

fyfään asså

2008-06-02 @ 17:18:29
URL: http://monkiball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0