GodMorgon - första skoldagen

Usch ja, första skoldagen på typ uhm 7-9 veckor?
Nästan som att man haft sommarlov :-P
Känns på något vis lite nervöst men skoj ska det bli!
Fast ingen Becci där :-( Den jäveln är på Cypern och kommer hem idag, saknar! <3

Ska till sjukgymnasten först och kolla upp utvecklingen med mitt knä. Jag har INTE riktigt gjort det man ska göra fullt ut för det blev jobbigt eller nåt :-P men det är nog bra ändå för det gör inte lika ont alltid.
Så det så.

Annars?
Fredagen har jag skrivit om.

Lördagen: Kalas hos pappa, fira mig och Mikilen (och lite pappa) eftersom vi alla fyller år så tätt
Jag 9 maj, Mikil 16 maj och pappa 18 maj
Fint
Inte världens bästa dag, humöret var inte det bästa. Tack så mycket!
Men det gick bra ändå, folket verkade gilla maten och de hade säkert trevligt.
Tack och lov för att detta är det näst sista kalas man "måste" ha. Min 20års dag sen räcker det!
så skoj är det inte direkt :-P Märks att man blivit äldre när man tänker så.
Jag fick en liten batmanfigur av Emil :-) den var fin!

Söndag: Extremt lugnt! underbart.
Hem till Tyke runt halv 2 på eftermiddagen sen gick vi och handlade lite godis, chips och dippa (nyttigt?) och hyrde 2 filmer, Georgia Rule och Förtrollad. Båda bra! Tyke fick även köpt en box med 12 relativt nya skräckfilmer i så det blir nog ett skräckfilmsmaraton snart oO Gick hem någon gång efter klockan 19. In om till Rolf och Agge, drack ett glas vitt och sen hem till min katt, min middag och sen blev det läsning tills Sömnen dök upp
Bra! (halleluhja på sömnen!)

Så nu, frukost och get dressed.
weoo
Mwah

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Ämmi

Sarah,jag SAKNAR dig!

2008-05-19 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0