Bra helg! - stekhett

Fredag:
Min lilla 19års dag! började med att min moder kom med present och blommor.
Under lunchen på praktiken kom Anette fram med en jättefin bakelsesak från Partisseriet och gott var det :-)
Blev nästan lite rörd.
När jag slutat för dagen fick jag gå upp och fräscha till mig och när jag kommit ner igen stötte jag på min handledare Kristoffer som räckte mig en öl och sa grattis :-D
OCH! eftersom jag räknas som personal på S:t Gertrud får jag halva priset på all dricka förutom starksprit
det du! det är 20 kronor för 50cl Starköl, booyah!'
Knutut blev försenad för tåget blev inställt men det gjorde inte så mkt, jag hade trevligt där jag satt och tittade på allt folk.
Vi tog något att dricka och sen begav vi oss ut för att hitta något ställe att äta på. Hamnade på en mexikansk restaurang där vi båda åt enchiladas och det var mums! Tillbaka till Gertrud för att få mer billig dricka och sen stack vi hem igen vid 23:00. Då var det 19 grader varmt! nice
Så det var en bra kväll och dag med Knutut.

Lördag:
Sola sola sola! Måste bli brun till studenten ju :-) Tyke kom över vid 15 tiden och så snackade vi lite. Skulle fira mig och Mikilen med mamma, Axel, mormor och morfar, rolf och agge och ja, Tyke då också.
Efter lite presenter och god mat åkte Jag och Tyke med Micke för att tanka och sen för att hämta upp Louise Larsson som skulle hänga med oss in till Ystad för att gå runt och kolla eftersom det var Cruising :-D Det blev en väldigt lyckad kväll får jag då säga. Gick runt i Ystad några timmar och mötte upp Jessica Mårtensson och Lotta en kort stund. Efter det blev det Prins Charles där vi tog nån drink och käkade nacho tallrik. Mycket bra ställe! härlig musik från mest 60-talet tyckte jag. Ganska skoj också eftersom vi förmodligen var dom yngsta där och jag stötte på några män som var gamla kompisar till min pappa :-D. Vi tog sista tåget hem klockan 0:08 eftersom jag skulle övningsköra dagen efter klockan 10:00 inne i Trelleborg. Väldigt bra kväll!

Söndag:
Upp halv 9 på morgonen så att man var klar till klockan 9:15 när morfar kom och hämtade mig.
Övningskörde i ca 1½ timme och sen blev det att åka hem, äta och sen sola ännu mer!
Så just nu sitter jag vid datorn och skriver detta rätt så långa inlägg men borde bege mig ut en liten stund till åtminstone :-)

Ha en fortsatt bra söndag!


/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0