total panik!

när jag satt och skrev det förra inlägget så hörde jag ett konstigt ljud...
Vände mig om och såg katten.
Hon höll på att kvävas!! ryckte i hela kroppen och gjorde såna kvävljud
Vet inte vad det var hon fått i sig men jag fick iaf panik och blev stirrig.
Började nästan göra Heimlich på henne men tror inte det funkar så bra på en liten katt så det blev att fingrarna blev nerkörda i hennes hals istället.
Hon kunde iaf andas igen men nu är jag livrädd att hon kommer hosta upp vad det nu var som fastnade och sen börja kvävas igen och ligga död när jag kommer hem :-/
Nej usch vad hemskt det var!

Min söta lilla kisemise får inte dö!
men det ska hon inte, nejnej!

Helvetes mög -.-

Iaf i skolan nu, åkte med Råberg som fixade körkortet i onsdags :-) och hon körde bra!
Borde kanske göra någon nytta men orkar inte, är den enda eleven här just nu :-F helt totalt öde!

oj, nu kom Johan.. lite sällskap iaf!

tack och hej
ha en bra dag

/ Sarah


Kommentarer
Postat av: knütüüür

misemau kommer leva när du är hemma, oroa dig inte :O *pet*

2008-03-07 @ 08:57:33
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-07 @ 09:02:01
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Ha en bra fredag.

2008-03-07 @ 09:05:45
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0