Så var det förr!

Eftersom gårkvällennatten spenderades med Fredde så tänkte man tillbaka lite till tiden då vi praktiskt bodde ute hos Tobbe och Fredde! Jag, Lotta och Knutut. Var där varje helg och även på vardagarna.
Festade mycket (nästan för mkt o.O) Sen dagen efter när grabbsen stack till jobb eller låg och sov så städade vi tjejer undan! Värsta hemmafruar var vi.
Tog alltid med någon mat innan vi stack dit eftersom dom hade sällan mat hemma :-)
AAh det var tider det!

Sen så kom jag och tänka på en annan sak.
Kan iofs inte komma ihåg om jag skrivet detta innan men isåfall var det längesen så det gör inget om jag skriver det igen!
Lotta var tillsammans med Mattias
Jessica var någonting med Tobbe, hon gillade honom iaf (ojojoj, Knutut!!!)
Jag var tillsammans med Fredde

Och vi alla tjejer frågade killarna hur deras ultimata tjej är
Mattias sa: Som min mamma (uh okej, lite creepy)
Fredde sa: Som du! (menade mig då)
Och sen Tobbe, han är nog den man kan säga var mest ärlig faktiskt :-D
Tobbe sa: Nån smal med snygg röv, blond, blåa ögon och stora bröst. Och humor! (haha, det är ärlighet det)

Så ja, nu kanske man borde äta någon frukost/lunch
Börjar bli hungrig! mmmm mat

Ha en fin dag!

/ Sarah


Kommentarer
Postat av: knutut

näemen, fest med fredde :P så spännande ! =D det var tider det, jävla skoj hade vi =D

2008-03-22 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0