Kentfrälst? Baltiska - Malmö 080322

Har jag, Sarah Maria Budil gått och blivit Kent frälst?
Ja, det skulle man nog kunna säga!
Och det tackar vi fröken Mårtensson för som önskade ha med mig på konserten. En fin present :-)

Kvällen började med pizza på pizzaboden och sen vidare till tåget.
Tågresor innan fest eller konsert är alltid lika mysigt med förväntningar och ett glädjerus i kroppen som spinner rundor.
          

Väl framme i Malmö blev vi lite förvirrade eftersom vi inte visste vilken buss vi skulle ta men snacka om att dessa Ladies har flyt! Första bästa buss som vi skulle höra med vilken buss vi skulle ta var den RÄTTA BUSSEN som skulle ta oss mot Baltiska och Kent.

Kön var inte så lång så vi var snabbt inne och fann våra platser efter inhandlandet av en Kent tröja till Jessica och ett Kent svettband till mig själv    
fint va? :-D

Förband var Familjen som är mest känd för sin låt Det snurrar i min skalle. Måste säga att musiken var bra! men han skulle ha varit tyst, sång är inte riktigt hans grej. Men annars relativt bra tryck!

Från våra platser kunde vi se hur ståplatserna sakta blev fulla och det var inte förrän Kent kom in som det började strömma in folk (lite i sista sekunden).
Härlig entré och ja för att sammanfatta det hela, det var suveränt! Jag som inte har varit mkt av en Kentfantast innan gillar dom starkt nu, en bra upplevelse.
Bästa låtar ? Mannen i den vita hatten var fin, Columbus är också redigt nice. Sen har jag alltid gillat Om du var här och Kärleken väntar :-P
Hela alltet varade i 2 timmar! varav Familjen ca 30 min och Kent 1 ½ timme och det är inte illa.
Härlig publik och härligt tryck jadå.
Fick tagit foton och filmat så ska se om jag kan få lägga in några av videorna på youtube


Förresten så... TOTAL KÄRLEK TILL JOAKIMS GLITTRIGA BYXOR
Så extremt omanligt men ändå så underbart!
Och sista bilden där? Måns Zelmerlöv? Vem vet? :-D

Nu efter att jag lagt upp alla bilderna har jag glömt vad det var jag ville skriva men ja, det får väl räcka för idag då :-)
MEN BRA VAR DET!


Senare idag : Åka till Lund och äta middag med mamma, Axel och ungarna + Mikilen
mys.

Yessh, länkar till youtube kommer sen :-D

Ha det underbart!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Grym kväll bruden! ;) Hoppas på fler konserter med dig =)

2008-03-23 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0