Helg och Apu

Lördags : Kent konserten, står mer om den i annat inlägg :-) <3

Söndags: Till Lund och äta middag med mamma, Axel och ungarna!

Måndags: somnade 6 på morgonen och vaknade 6:37 och varför?! Jo! för att min katt välte ner en lampa från IKEA, en röd helt i glas så att det smällde högljutt och splittrades i tusen glasbitar! Härlig morgon det där, sopa golvet och dammsuga. Resten av dagen allmänt mentalt förbereda sig för APUn, städa och diska.

Tisdag: APUn börjar på S:t Gertruds i Malmö, låter som värsta fängelse eller sjukhus.
Känslor inför detta? eehm... nervöst ja, men just nu känner jag inget, stängt av känslorna eller nåt! Men det kommer sen igen, jag lovar.
Här kan ni läsa om stället

åååh, jag vill inte! drygt med 8 veckor, hade hellre gått i skolan (weeo).
Nästan ingen som vill ut på praktik och varför? jo, för att våra lärare har tagit ifrån oss glädjen med detta yrket! SÅ DET SÅ.
deprimerande men sant.

jag borde kanske äta istället för att sitta här, så jag inte missar tåget. DET vore mkt illa måste jag säga.
mwewwwwwwwwwww
okej

tjolahopp!

/ sarah iih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0