Hallojsan

Hejhejhej

Humöret är inte så suveränt och det har sina orsaker men jag varken vill eller riktigt kan gå in på vad som hänt :-)
så det struntar vi i!
Jag kan iaf säga att jag är skyldig två svanar lite bröd!

Helgen har bortsett från idag varit bra.
Fredagen var det fest hos Tyke, skulle eg. ut senare med min broder och hans vänner men typiskt som det är kom min magkatarr tillbaka så det blev att gå hem och lägga sig med kramper i magen. Dock ändå en bra kväll :-)

Soft lördag, det gillades

Nu - borde läsa på prov eller försöka trycka i mig något att äta.
Pratade med mormor på tele och 15 min efter vi lagt på bara dyker hon upp utanför och börjar säga till mig att jag måste äta något och så ger hon mig lite jordgubbar och säger att vi kan åka till en kiosk så att jag får nån mat i mig!
Hon är för mysig :-)

Nej, nu måste jag skriva lite kort..
jävla fega idiot, att du inte har mod nog att säga det till mig själv!
Nu ger jag fantamig upp

mhm.. ja, back till provet då kanske

Hejdå

/ Sarah - broken

Kommentarer
Postat av: jessica aka knutut

FEGA FANSKAP är vad han är ! :O =D

2008-03-10 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0