Första APU dagen!

Det gick bra!
Först träffar jag på en kvinna som inte verkar ha alla skruvar på rätt plats som pratade OFANTLIGT MYCKET! och det var så drygt och hon pratade och pratade och pratade, trodde jag skulle den halvtimmen jag hade innan jag började.
Killarna som jobbar i köket är nice! Ja endast killar är det också.
Sarah och fem män!
Tre av dom är i åldern 20-30, Kristoffer (handledare) Hampus och Daniel (praktikant) och en är 30 +, Patrik och han är bara lite väl jobbig, typ efterhängsen och drar massa dåliga skämt och så! uurk, sen har vi mannen himself, Tom en kökschef i åldern 40-60 kan faktiskt inte se hur gammal han är.

Jävlas med varandra gör dom också där!
Ex.
Kristoffer: Så då är du som en blandras (med tanke på ursprung och så)
Jag: Ja, men dom är också oftast vackrast
Daniel: Och billigast

OUCH, that hurts!
not
haha, men sånt är det hela tiden :-D

Fick annars inte gjort så mkt avancerade saker.
Fixade 115 smörgåsar
Skar lite grönsaker
Stekte gös till folk som hade konferans
Lite allmänt allting, kommer inte ihåg
Hade faktiskt så lite att göra idag så vi tog en långlunch på över en timme!

Och nu minns jag knappt längre vad jag ville skriva!

Trött är jag iaf och knäet värker.

Ne, om man skulle se till att ringa sin farmor då ja
Ha det fint

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: meeee - knutur

för du ligger under med 1-0, hahah ;P

2008-03-25 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0