Ett tag sen

jag skrev blogg så får väl uppdatera lite!

1. Bror har flyttat hemifrån, lite sorgligt men ändå skoj.

2. Jag har fått Mikilens rum och det är fint! ska ta foto sen när det är helt klart :-)

3. Jag klarade mitt apu prov, endast 5 stycken i hela klassen som fick helt godkänt på det (!!!) så nu är jag klar för att gå ut på praktik!

4. En dum kille på  tåget -.- satt och när kontrollanten kom och hon ryckte i honom som en galning. Till sist blåste hon med en visselpipa i hans öron, haha! han reagerade "inte" så hon gick till tågföraren och när tåget stannat i Rydsgård gick kontrollanten till killen igen och frågade var hans biljett är och att tåget inte kör en meter förrän han visat den eller gått av. Då kommer killen med en extremt dum lögn som att "automaten tog mina pengar" och då blev kontrollanten riktigt förbannad och började skälla på honom och fråga om han tror att hon är totalt dum i huvudet som ska gå på en sådan lögn :-D Det hela slutade iaf med att han blev avslängd i Rydsgård och tåget gick vidare.
Klart man var lite skadeglad där och småskrattade för sig själv! Hans eget fel så.

5. Avslutning engelskan idag och det var sorgligt! Ett sånt roligt ämne och det måste ta slut :-(
Vi åt kladdekaka och syltkakor jag bakat och sen hade vi en sorts lek där man ska skriva något positivt om alla :-)
Bästa jag fick var: Snyggast, gullig och groovy efternamn! haha. Sen läraren Linda skrev till mig
"Goda kakor! Du är en väldigt intelligent person och det borde du vara stolt över, även över att du är så omtänksam". (eller något liknande) Så nu borde jag gå och vara stolt över att jag är smart :-P

Kyckling i ugnen! ska bli gott med lite potatisgratängaktigt som är gjort på stekpannan :-) mmm mat!
Misekisen mitt enda sällskap i all min ensamhet :-(
khmm... vet egentligen inte vad jag ska skriva, mest för att jag har inget att göra.
La la la la

Dagens låt:
Opeth - The Drapery Falls

fin fint det du!
Men fine, slut på detta eviga babblet nu så tjohej ha det bra

Mårtensson fyller 19 idag :-D hurra hurra hurra!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: jeeesssiiiiccccaaa - knutut

för jag saknar dig =(

2008-03-03 @ 18:52:34
Postat av: jessie

Du är så gullig som nämner min födelsedag i din blogg ;)

2008-03-03 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0