amen asså

bara för det måste jag också :-D


Devil säger: nu gör jag ett epic game
Devil säger: storslaget
Devil säger: episkt
Sarah säger: jag äter fruktsallad
Sarah säger: storslaget


mwehee!

Jag har verkligen inte så mkt att rapportera...
Såg på 1408 innan, jovisst, lagom kul att se på skräckfilm själv!!! fast kise låg i mitt knä så det blev bra :-)
ååhå..
Träffade förresten Emma på blodbussen! ganska skoj och vi kom överrens om att vi ska till Dead End ihop för det verkar som att jag och David aldrig kommer att få tummarna loss till det :-D ska bara komma ihåg att prata med Emma om det men det fixar sig !

Spelas just nu :
Arch Enemy - Revoloution Begins

Pusshai sugarcups (?)

/ SarahBaraLingonRara! haha

Kommentarer
Postat av: Mik

weeey ^^, vår konvers ^^^^^^^

2008-03-08 @ 17:59:02
URL: http://monkiball.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0