Ååååh...

Jag har huvudvärk
jag har mensvärk (Kanske konstigt att skriva det här? Eh, jag är tjej så de flesta förstår nog att jag får mens ibland)
jag har feber !!!

Men fan, orka klaga ? :-P
Humöret ligger på helt okej nivå ändå så jag ska inte sura över hur jag känner mig ^^

Snöstorm igår kväll! det var nästan lite mysigt att ligga i sängen och bara titta ut på den.

Min katt gav mig en bitchslap, udda men hon gjorde det faktiskt.
S T Ö R D

oho, inte så bra horoskop idag?
OXEN

21/4-21/5

Du hakar upp dig på någonting som du inte kan åtgärda just nu, kanske en fast utgift. Irriterad onsdag.

Hihihihi :-P

Men nu måste jag äta youghurt med cornflakes, bara för att det är megagott<3

Ha en suverän dag folks!
Over and Out

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag vill åka i din biiil:D Jessica vill också det:D haha:P

2008-03-06 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0