Lite gott och blandat

Har varit dålig på att skriva blogg den senaste tiden så borde väl uppdatera lite:

Tatuering har jag redan nämnt men bilden kommer nu


Sen jobbfronten? Har inget jobb just nu men ska börja sökandet mer aktivt i Juli + att jag har åtminstone fått en månads jobb på Viva La Diva i Ystad och även om det bara är en månad så tycker jag att det ska bli jätteskoj! stå och sälja smycken :-)

Lottas 20 års dag blev bra, härlig film den där Sex and the City - the movie. Riktigt mysig kväll

Fest igår hemma hos Jolmen innan vi drog iväg till Ystadfestivalen. Muy trevligt träffa lite folk, särskilt Becci och Koffe från "gamla" klassen. Jag tror att jag åt dålig kebab, blev iaf mega magsjuk efter nån timme och bara kräktes och kräktes (mysig information?)
Har sovit lite konstiga tider idag, nu sist jag sov var det mellan klockan 19 och 21 så lär väl inte somna tidigt idag :-) tur att man är ledig

Och morgondagen kommer innebära städning och diskning! woho

Har inte lust att skriva mer, vet inte ens hur mycket mer där är att "rapportera" ?

Ha det så trefligt
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men du är duktig =D Synd att du blev magsjuk bara :O pet

2008-06-29 @ 15:25:55
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0