Jahapp

Jahapp!
Jag vet inte?

Ska iväg till körskolan om ca 1 ½ timme.
Jag är inte optimistisk gällande körning och  teori och allt det möget eftersom jag inte vill skaffa körkort.
Min mamma säger till mig att jag har dålig attityd angående detta
men konstigt? Klart man inte är glad om man blir tvingad till något. Ingen tycker om att bli tvingad
så det så

Men jahapp... får väl se till och skaffa det fördömda körkortet snart så man slipper allt tjat och gnat

Annars?
Jag har varit arbetslös i en vecka, tjoho! Skönt än så länge
Och snart är det dags för tatueringelse :-D

Egentligen hade jag inget särskilt att skriva, tyckte mest bara att jag skulle göra det, av ren princip

så adieu
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0