Hej alla glada!

Jaha, har man flyttat bloggen nu då, se om det är nån större skillnad?

Ingen ölbrännboll för mig idag, har inte mått så bra fast det är bättre nu
jadå

Solen steker
3 dagar till Student
aaah
Panik

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, händer liksom saker hela tiden men sen så samtidigt gör det inte det
Förvirrande
jotack

Men lite om student
Utgång på trappan  - 13:40
Fest hemma - 14:30 - 15:00 är bra tid att komma ungefär
Fest slutar -   Kan man aldrig veta!
Köpenhamn på kvällen vore gutt! Beror på hur många som pallar följa med :-) Sebbe, Knutut + Jespor och Lotta (tror jag) är på iaf! great

Men nu måste jag äta frukost

adieu sötnöt

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0