En total besvikelse

Matchen igår gick inte som jag väntat mig.
Vi brukar vara faaaar better than that.
sorgligt sorgligt
Trodde att efter andra målet att man mor skulle ringa och säga upp tv-licensen! Bytade bara kanal istället. Sen blev det lite småzappning för att se om ett Mirakel hade skett. Tyvärr inte!
Fast iofs, som min moder sa; vi hade inte kommit mycket längre än till nästa match ändå eftersom Holland hade krossat oss med tanke på att dom är rätt så ganska mycket mer bättre än oss.
Vi får hoppas på bättre lycka inom VM :-)
H O P P A S!

Idag:
Lite diskning, undanröjning av kläder (mina kläder har en tendens att hamna i hela mitt rum och jag kan bara inte förstå hur!) Bädda och hålla på. Lite sånt småpill

5 Dagar Kvar!

Ha det så gutt alla darlings!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0