Brännskada = 2 biobiljetter

Det var ju 2 månader sen jag skickade in anmälan på att jag brände mig på ett av pågatågens element.
Och NU! två månader senare har jag börjat få respons, bl.a. att dom ska skicka det vidare som en skadeanmälan till Arriva och att idag fick jag hem i posten två biobiljetter som ett plåster på såren :-P yay
Ska jag bara komma loss och gå på bio.

För övrigt?
Lite osäkert vad som verkligen kommmer att SKE  på midsommar, men sånt fixar sig alltid!
och 6 dagar till *trumvirvel*
TATUERING :-P
the countdown has begun

khmm

okej, duschtime

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Patricia

vad e du du ska få tatuerat?

2008-06-18 @ 17:11:05
Postat av: Jessica

wow, det var ju lixom inte LITE sent de svarar och wow, biobiljetter :P =D

2008-06-18 @ 19:42:45
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad bra =) Han är typ förkyld och konstig i halsen :O

2008-06-18 @ 20:57:18
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0