Sol & Bad varje dag så blir man glad!

Jätteskönt att Rolf och Agge har en liten bassäng :-) totalt uppfriskande! Spenderat måndagen och tisdagen där och förmodligen blir det onsdagen och torsdagen också!
Men blev attackerad idag! Av en sån rälig dykarbagge eller vad dom kallas, som bor i vatten. Kände att det stack till rejält på mitt ben så satt den lille jäveln där. Knuffa iväg den i vattnet och vad gör den då?! DEN SIMMAR EFTER MIG! jag försöker slänga ut den ur poolen men träffar kanten och så börjar den simma mot mig igen. Vilket litet monster säger jag! hysterisk efter smaken av människa. URK! men fick ut den ur vattnet sen och jag kunde fortsätta njuta :-)

Sofie ligger fortfarande kvar på sjukhus, det stod inte bra till med henne! vad där inne igår med Linn och Agge och hälsade på. Kan ju inte direkt påstå att hon såg pigg ut.
Men om blodvärdet håller sig rätt så kan det hända att hon får åka hem imorgon :-) hoppas det! tycker inte om att hon ska ligga där inne själv så mycket och må dåligt.

Annars inte mycket som händer.
Jobb på fredag 15-18, 3 timmar är verkligen lagom i denna hettan! Ska nog ha bikini på mig så jag kan gå direkt till hem till mostern och hoppa i vattnet :-D


Dykarbagge :-(


Adieu

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0