Smått Bloggtorka? oO

Har blivit tillsagd att skriva blogg så får väl göra det :-P

Helgen har varit bra! Trevlig fest i Mikilens lägenhet med bra folk :-) Mkt folk på BarABar och ganska mkt dansande! GODIS
Den vanliga nattmaten blev det också :-) Sen lite problem med att ordna sovplats i lägenheten, så mkt sömn blev det inte
Men det går bra! Lite undanstädning (fast jag la det mesta till Sebastian).

Sen på söndagen vidare till Pappa
Där blev det valpträff! Alla Dantés och Kaises valpar skulle komma på besök och de var nu väl en 6 månader gamla eller så? Faktiskt skoj att se dom när dom blivit äldre och kul att alla kunde komma! Det blev promenad, korvgrillning, Tipsrunda (och dem jag följde med vann, mwehe) och sen kaffe och kaka :-D Väldigt trevligt men inget man orkar göra varje söndag.
OSV OSV

Jag har eg inte lust :-D ska lägga över bilder från helgen sen men har inte så mkt mer att skriva om, naae
Kanske nån bild från stranden efter att vi firade Lotta.

Mårtensson, jag och Lotta på mossbystrand (
Lite grann från kvällen)

Blir jagad av insekt!

Kram <3
fint
Söta som in i :-D

Dans

Ja, det var lite eye candy det! Det får räcka för ikväll :-D
khmm

adieu
/Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fantamig på tiden!;)

2008-07-14 @ 22:53:22
URL: http://d3arjessie.blogspot.com
Postat av: Fiffi

Jaa, tack för i lördags! Jag hade roligt (tror jag) :-) Får göra om det en dag, fast med lite mindre alkohol.

2008-07-15 @ 10:55:06
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0