Ny telefon!

Alltid skoj med nya saker :-) Hade lite bekymmer med att få internetet och mms att funka + att det blev något klydd på Jambas hemsida så dom drog 100 kr (!!!) från min mobil och jag har nu två låtar därifrån... för 100 kr!!! helt skumt

Iaf, min första Sony Ericsson :-D
                  
Söt <3




Sen mormor Inga update?
Mamma blev uppringd av morfar (eller mormor) att hon och Agge (moster) borde åka in till deras mormor eftersom det verkar vara så pass illa nu. Mamma kom hem igen efter några timmar i Malmö  och so far vad vi vet så lever mormor Inga fortfarande, men ej kontaktbar :-/ Hemskt för mormor att se sin mor ligga så.
jaja, hoppas som sagt att det snart ska vara över!

Imorgon:
Ska träffa Knutut lite och vi ska bluetootha :-D rrroligt

Vaknade i morse strax innan klockan 7 av att min katt satt vid mina fötter på sängen och gjorde kräkljud.
HELL NO! tänkte jag och släppte ner katten på golvet och hon började direkt kräka upp en lös mörkgrå sörja
mm gott... Så det blev lite morgonstädning där på det !

Har inte så mycket annat att berätta, har varit en lugn dag
Läst min Jane Eyre och so far so good

Nejmen usch, jag orkar verkligen inte sitta här och komma på vad jag ska skriva som sen bara blir väldigt ointressant ändå
som sagt, lite bloggtorka

adieu

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0