Hur ska jag beskriva vad jag känner?

Jag har brytit upp med min pappa
Eller vänta lite, vaddå pappa? Jag har ju ingen pappa
Jag ber så mycket om ursäkt, vi tar om det igen

Jag har brytit upp med Bernd.

Kan inte förklara alla saker och ting här eftersom man måste även veta hur det har varit innan.
Men nu har han iaf gjort klart för sig att det tydligen är väldigt jobbigt att ha mig som dotter, jag som inte är ansvarsfull för fem öre eller kan göra någon nytta(sarkasm)

"Hon borde ta sig i kragen, bli ansvarsfull, skaffa ett jobb och egen inkomst och växa upp!"

Tack.. tack..
Jag känner inte många som har haft ett sånt ansvar på sig som jag haft från dess att jag var 15 (4 år sen), sett till att min bror har fått varma middagar dom veckor mamma har varit i Lund och sett till att det varit städat och fint när hon kommer hem måndagen veckan efter. Har ordnat en massa som många i min ålder sluppit

Inte ansvarsfull, ja tack
Kyss mitt mahognypolerade rövhål

Det jobbiga är att jag känner mig väldigt kluven
Känns som att min pappa har dött och jag känner en typ av sorg över det (så klart, för min pappa är/var en person jag älskar) Tanken på att jag aldrig kommer att få krama den personen igen gör mig jätteledsen
Men samtidigt VET jag att den person (Bernd/Pappa) fortfarande lever och det förvirrar en med tanke på att båda dessa känslorna blandas.
Det låter kanske jättekonstigt?
Jag är så arg och besviken på honom och jag vet inte vad jag tycker egentligen!
Inget förtroende finns, har inte ställt upp som han borde..
Det finns bara inte

Gargamel sa "Han har väl växt ifrån dig"
Men man växer inte ifrån sina barn, man gör det bbara itne

Men nu räcker det, han har smo sagt bevisat att jag bara är ett pain in the ass att ha att göra med så fine, då ska han få slippa det.

Helvetesjävlavittu

Jag är osammanhängande, men detta blogginlägg är mer för mig att få ut lite känslor, inte för att du läsare ska förstå en massa

Uj, jag blir så ledsen
mamma håller med mig, hon tycker också att han gått för långt.

Jävla fitta säger jag bara

Tack för alla andra bra familjemedlemmar jag har iaf
Mamma tog med mig hem till moster Agge och Rolf igår kväll när jag var ledsen
Agge har alltid haft en väldigt positiv inverkan på mig, hon får mig att känna mig trygg och älskad (visserligen gör alla andra bra i familjen och vänner också det men det är något särskilt med Agge.
Tog med mig och mamma till deras badtunna vid sommarhuset, suveränt för att pigga upp en.

BabbelBabbelBabbel

Fy fan, jag hatar detta och jag hatar honom för att han gör så här
Men mamma sa att det är han som missar något.
Jävla anus
Skit

Arg
Arg
Ledsen
Helvete

Det är sorgligt
Jag orkar inte mer

Adieu

/ Sarah - numera faderlös


Min mamma är bra <3
Kärlek

Kommentarer
Postat av: ämmi

vilken fitta! Sarah,vi ses imorron <3

2008-07-21 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0