FredagLördagSöndag

Fredag:
Begravning. Jättefint
Helsingborgsfestivalen med mamma, Axel och kidsen. Soilwork :-)
Väldigt bra kväll! Helsingborg är en potentiell stad att bo i.
Underbart
Blev sjuk på hemvägen, hemsk huvudvärk och illamående
Kräktes
Kom hem 2:00

Lördag:
Vaknade och mådde bättre men dock inte bra, skulle börja jobba klockan 12, upp klockan 9. BRA lön på lördagar, me like :-D
Väldigt varmt! Svettades som en gris hela dagen i den lilla butiken.
Hem, göra sig redo för utgång med Sofie :-)
Duschning och färgning av hår med en hårfärg som var i sönder :-O
Iväg till Rolf och Agge där Sofie och jag hade FF förfest :-D
Tåg till Ystad --> Donna och sen BarABar, kom dit tidigt så där var nästan inga andra, fast vi hade skoj ändå :-D utnyttjade hela dansgolvet som vi hade för oss själva!
När alla andra började dyka upp gick vi iväg för då hade vi redan varit där länge
Träffade Ämmi och Elina :-) Ämmi är kärlek <3
Iväg till Max för att käka CHILI CHEESE och sen minns jag inte riktigt vad vi gjorde.
Gick mot farmor och farfars place, var trötta! När jag precis lagt mig ner skulle vi iväg igen för att möta Sebbe. *suck*
På med kläderna igen och mot centrum! Stötte på Jolmen, Hammar och Kalmen. Skoj
Och Ämmi igen :-D
Mötte Sebbe och sen gick vi för att våldgästa Jolmens boende, vi kollade på porr där. Mycket roligt :-D
Sen tillbaka till farmor och farfar för att sova! GODIS.

Söndag:
Vaknade runt 8 efter en ca 3-4 timmars sömn. Låg kvar till 9 :-D
Gick ut för att prata med dom gamla och sen tog vi tåget hem klockan 11.
Bestämde med Sofie att vi skulle käka pizza efter att vi sovit några timmar.
Låg ut i trädgården med grannen Camilla och katten.
In vid halv tre för att somna i soffan och sov till fem, gött gött
Kunde inte få tag i Sofie angående den där pizzan, jag var möghungrig.
Fick snackat med Rolf sen att hon hamnat på akuten med nånting som var fel i magen, väldigt ont och krampigt och jag vet inte vad :S
Tror hon fortfarande är kvar där, hoppas bara på att det inte är något väldigt farligtjobbigtallvarligt :S, känns lite oroligt.
Nu kollar jag på Navy CIS och precis käkat, film om en timme :-D bra söndag!

Imorgon vill jag ligga i Rolf Och Agges lilla bassäng! bara så ni vet

Adieu och ha det bra

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0