Annorlunda eller normal konversation?

- Emmi säger:
annorlunda är bra
Sarah säger:
inte allitd
Sarah säger:
men i detta fallet är det
- Emmi säger:
varför?:((
Sarah säger:
annorlunda kan inte alltid vara bra :)
- Emmi säger:
johodå:D
- Emmi säger:
jag är annorlunda och jag är bra, och du är annorlunda och du är massa bra:D
Sarah säger:
annorlunda mot vad?
Sarah säger:
alla personer är annorlunda på sitt sätt
- Emmi säger:
mot jessica?
- Emmi säger:
:P
- Emmi säger:
haha
Sarah säger:
jo det är sant :-O
- Emmi säger:
nu tycker inte jag att du ska vara sån viktigpetter:P
Sarah säger:
men faktiskt
Sarah säger:
alla är annorlunda
- Emmi säger:
ja,det är dem
Sarah säger:
alltså blir annorludna normalt
- Emmi säger:
och det är rätt bra
Sarah säger:
så egentligen är vi normala eftersom vi är annorlunda
- Emmi säger:
okejdå
- Emmi säger:
jag ger mig:P
Sarah säger:
men det är egentligen konstig logik
Sarah säger:
för det går runt i cirkeln
Sarah säger:
man kan inte samtidigt vara annorlunda och normal
Sarah säger:
men är man annorludna så är man normal
Sarah säger:
och är man normal är man inte annorlunda men man måste vara annorlunda för att vara normal
Sarah säger:
börjar vi bli förvirrade?
- Emmi skickat 2008-07-22 21:33:
vi släpper detta nu

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0