Plopp

Tack och lov för de personer som får en att skratta (-:

 

Sarah säger:

på den?

Sarah säger:

*cough*

Björn säger:

nej under, strax till vänster

Sarah säger:

michael jackson?

Björn säger:

nej, det bor barn i huset

Sarah säger:

rött?

Sarah säger:

med ett bandage?

Björn säger:

smakar bra med päron, men jag föredrar korgmöbler till midsommarfesten

Sarah säger:

det blir brandrisk men det gör inget för riskakorna finns där

Björn säger:

bakom dörr nummer 2? hästen kissar i vattengraven, och här står vi och spelar schack

Sarah säger:

men kungen vinkade väl? tårtan log visserligen uppochner men grekland ansåg inte att månen skulle bli grön för det

Björn säger:

({)(bah)(})

Björn säger:

det tror jag inte, för senast jag träffade cykeln så var han inte hungrig, och då sa Frank att gräset aldrig är grönare på andra väggen

Sarah säger:

mattan tog ju av mot höger och renen stod ju där redan, dock väldigt besvärad men hur kan man inte vara det när balkongen har ramlat ner från plantan

Björn säger:

plopp säger jag bara

Björn säger:

nu behöver jag två panodil


 

Lotta och Knutut <3

 

Skoldags!

 

Over and out

 

/ Sarah


Kommentarer
Postat av: knuutuuut

det där läste jag iiigååår, det var skoj =D
tusset

2008-02-07 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0