Paus

Paus I Grey's anatomy, en mycket bra serie! händer alltid en massa skoj/intressant/otrevligt

under pausen tänkte jag sätta in en dikt skriven av en bekant jag har i det lilla landet Amerika.
Nathan Ridge heter killen och en av hans passioner är att skriva.
Tyckte att hans dikt "Fiction" var bra så jag hörde med honom om jag fick lov att kopiera den och klistra in den här
so here it comes!

Fiction

In my hand

a pencil

carves the words

that make the

ever-thickening plot.

On my paper

an image

is formed

in a complex

jumble of letters.

In my mind

a thought

erupts into

a brilliant

explosion of imagery.


Det är lite om varför han har ett konto på en sida som heter ficionpress där man lägger ut det man skrivit.
Kan även kolla upp hans andra texter här
Lovade honom att jag skulle göra lite reklam om jag fick låna dikten :-D tihi

Tigerkaka bakas också, blev så sugen på att baka! inte direkt sugen på att äta den, bara just det att få baka kändes trevligt :-)

Men ja, tack och hej för mig idag!
/Sarah

Kommentarer
Postat av: caroiystad.blogg.se

klart det ska va klar :P men han kallar sig själv aldirg de.. men han är typ rörmockare i vilket fall som helst så han passar bra där :P

2008-02-20 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0