Läget? Hur mår du idag?

Ibland önskar jag att folk inte frågade hur man mår.
Antingen så mår man bra och säger det eller så måste man göra ett val.
Ljuga och säga att man mår bra fastän man inte gör det ? Så att personen som frågat slipper börja undra vad som är fel och ställa massa frågor. Eller så säger man att man mår dåligt och då kanske man har sänkt personens humör?

Och sen hur många är det egentligen som bryr sig? Det är mest bara för att man ska fråga, ungefär som att man säger "Hej" när man träffas, då hör det till att fråga "hur mår du?" . Och praktiskt taget alla väntar sig att få höra "bra", att svaret skulle vara "dåligt" är inget många tror sig att få höra.

Men så kan det vara, i guess

Knutut komma ikväll :-) jag har behov av henne idag, så det blir skönt
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Jag känner mig beäcklad
damn you
Behöver stora förändringar NU!

Kommentarer
Postat av: knütüüür

vet inte om jag hjälpte så mkt, men jaa.. jag fanns där iaf ..

2008-02-06 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0