Klänning!

för idag kom min studentklänning och det var inga större fel på den inte! :-D och idag gjorde jag APU provet och det gick nog bra ja, åtminstone godkänd!

så snart iväg till IKEA och inhandla saker till broderns lägenhet + till mitt rum som är ett chokladrum för dens väggar har chokladfärg :-D mmm choklad, kommer alltid att vara sugen på choklad där inne, mjölkchoklad!

Music quiz på engelskan och mitt team (jag, Lee och Emelie) vann, booyah! who else? klart man är bäst eller vaddå?
Engelska är verkligen ett roligt ämne och jag gillar vår lärare Linda, mycket bra! nån av dem jag kommer att sakna när vi slutar.

mhm, har inte tid att skriva mer nu, ska snart iväg så ha en fin eftermiddag
solsken solsken solsken!

/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0