Just nu

Tittar på mina, jag och irene :-D
Jim Carrey ftw!

Tänkte köra en liten update
Igår, minns knappt vad jag gjorde! men på kvällen kom Knutut och vi tittade på Juno och en massa bröllopsklänningar :-)
Den biologiska klockan tickar!! AAH

Idag,
åkte in till Malmö med morföräldrarna för att inhandla mina studentskor men de hade tydligen inte kommit till affären ännu så det får bli imorgon eller torsdag eller fredag eller nästa vecka eller nåt :-P
Skulle träffa gammelmormor Inga också men ja, hon var inte på humör... fy fan för att bli gammal! när jag kommit så pass i min ålder, AVLIVA MIG PLEASE!
vad är det för liv ? usch nej tack

Sen så har jag kommit på en bra sak att jo..
Min pappa är byggnadsarbetare
Min mosters man är glasmästare
Min fasters man är rörmokare
En vän till familjen (Emil) är elektriker
Emils styvfar och som även är en god vän till familjen är målare


Hela gänget ju :-D inte illa att ha såna i bekantskapskretsen!
oj nu fick jag sms
och det var från Knutut iihi

Nejmen back to the movie va?

Hejdå!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: caroiystad.blogg.se

pappsi är inte rörmokare, men han kan mycket ändå :P

2008-02-19 @ 22:39:49
URL: http://caroiystad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0