Ibland

blir jag rädd för vissa personer oO
Men ja, det funkar :-D

och sen så ibland
blir jag galen på vissa personer! att dom inte fattar
Som Knutut sade : Bränt barn borde sky elden!
Men ja, vissa barn är så dumma att dom inte fattar det!

Ibland så blir jag arg på vissa personer
men jag är inte långsint, det går över

Ibland är jag ledsen men jag är även glad

Och ibland så tänker jag att
JAG hade bränt mig en gång till för honom
men ibland så kommer jag fram till att jag klarar mig bättre utan

Ibland så pratar jag på en massa som kanske inte någon annan förstår
men som betyder något för mig

Ibland så ringer min klocka och säger att
"NU är tiden ute"
Då betyder det att jag måste gå och skölja ur färgen ur mitt hår!

Hejdå
/Sarah

Kommentarer
Postat av: jessica aka knutut

jag tror faktiskt att jag fattar, mhmm! man får skriva sånt som ingen kanske förstår, det är skönt

2008-02-15 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0