I natt jag drömde något som

jag aaaaldrig drööömt föööruuuut
verkligen inte!

Helskumt, var lite som någon spel/film oh ja, och vi var ute med Ursula (lärare)
Det var jag och några från klassen, särskilt David var ihågkommen och sen så Ämmi var också med.
Vi skulle till Danmark och göra något, och jag fick låna Davids skor för jag fick ont av mina som då var min brors (???)
sen hände en massa saker som inte ens går att beskriva! Det var iaf en massa klättranden i fin natur i början
men Simon ville inte hämta choklad till mig i planet som kraschat och sen blev vi jagade av några konstiga barbarer (förmodligen kom de fram för att jag såg lite på King Kong igår) och vi klättrade i lianer och massa tjafs.
David slarvade bort min brors skor som han hade på sig så helt plötsligt upprepade sig drömmen från början bara det att vårt mål var att hitta skorna som David hade slängt lite överallt för han var full!
Sen hände en MASSA saker som jag knappt kommer ihåg och kommer därför inte ta upp det här.
Skorna hittades iaf och vi flydde från barbarerna sen stack vi till Köpenhamn.

Det slutade något med att jag och Ämmi bestämde att vi skulle stanna kvar till det sista tåget (men  ibland blev Ämmi Lotta...) så vi typ gick och drack och blev fulla :-D sen POFF ligger jag i min säng, precis vaknat, inget minne av gårdagen så jag kollar på min mobil, där finns det ett sms på danska och det stod ungefär såhär
"Tack för igår, det var roligt ;-) / Mat (gissar förkortning på Mattias) och då blev jag helt så WTF!? kunde inte komma ihåg något allt, sen kollade jag på mina bilder i mobilen och där var massa NAKENBILDER mig, Ämmi och Knutut som helt plötsligt var med också :-D omg, helt insane!

Nu har jag förkortat drömmen extremt mycketm finns fortfarande en massa saker jag kommer ihåg men som man inte riktigt kan skriva så att det inte blir helt trassligt i sinnet.
Ojojoj, vilka drömmar...

Snart dags för brodern att flytta ut! iihi och jag har bestämt mig för att jag vill ha kvar mitt rum, det är så mycket mysigare så det så!
Min bil ligger ute på blocket, se om någon vill köpa oO
http://www.blocket.se/vi/15225539.htm?ca=23_15_s
mhmm... något annat?? nääe.. lov nu iaf :-D
Besöka Annelie på torsdag - fredag!! mycket skoj, var way too long ago

men nu måste jag ge kattafan mat, hon blir galen!

Hejdå
/Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut- jeeeeeesssiiiiicaaaaa

men omg, det där lät ju himla onormalt :P
men ganska spännande:P

2008-02-18 @ 12:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0